torsdag 25. februar 2010

Kattesokker

Min første blogg- og mitt føste innlegg.....Yess, strikkemisse har kastet seg ut i blogglandia. Yak- må fylle denne greia med noe så det fylles forhåpenligvis opp med ....eh....garn og katter og sånt ja. Følger med på Trådsnella på Norge123 og det var blant medlemmer der jeg har fått inspirasjon til å dukke ned i bloggverdenen.. Et sted må en starte- så jeg må bare vise disse søte sokkene - med katter!!!!

(Fant mønsteret hos Jorids mønsterbutikk
). I present my first note on my blogg adding my nice cat-socks. I love them.....

1 kommentar:

  1. Grattis med ny blogg!
    Fant adr din inne på 123, så nå har du fått din første følger:D
    Flotte arbeider du har lagt inn her!
    Jorid er bare en klasse for seg: har også et mønster og to fra henne, som ligger å venter på å bli påbegynt, knise, er så mange ting jeg har lyst å gjøre samtidig ;D
    Håper du stikker en tur innom min side også :)
    Følg meg gjerne og legg igjen en kommentar ;D
    brito

    SvarSlett

Jeg bli alltid glad for kommentarer!!!!